Hét egyszerű MSP marketingkommunikációs trükk az N-able-től, amit idén nyáron még megtehetsz

2022. július 25., 16:23

Csak azért, mert még tart a tanítási szünet, tombol a kánikula, még nem jelenti azt, hogy a marketingkommunikációs tevékenységet is pihentetni kell a nyári szünet alatt. Az N-able segítségével hoztunk hét egyszerű trükköt az MSP-k kommunikációjához, amelyeket ha megvalósítanak, akkor nem csak sikeresen tudnak felkészülni az előttünk álló őszre és télre, hanem a nyári kvázi „uborkaszezonban” is aktívabb kommunikációt lehet folytatni, és ezáltal ki lehet emelkedni a tömegből.

1. Legyél közösségközpontú!

A közösségi szabadtéri rendezvények kezdenek visszatérni, használd fel ezeket a szabadtéri eseményeket arra, hogy MSP vállalkozásod minél több helyen megjelenjen. A helyi utcai vásárok, fesztiválok vagy BBQ-k szponzorálása mind nagyszerű módja annak, hogy új emberekkel találkozz. Hirdesd meg a tervezett eseményeket a LinkedIn- vagy Facebook-oldaladon, valamint a hírlevelekben. Bátorítsd meglévő ügyfeleid és kapcsolataid, hogy támogassák ezeket a helyi eseményeket is, és használd ki ezt a lehetőséget arra, hogy a közösségi esemény szervezőinek további promóciót biztosítson – amit ők biztosan nagyra értékelnének.

2. Rendezz saját nyári eseményt!

Vagy fontold meg, hogy saját rendezvényt rendezz, azért, hogy arra ösztönözd a helyi vállalkozókat, hogy többet tudjanak meg arról, hogy a menedzselt szolgáltatás miként is segíthet az üzletüknek. Rendezz például grill partyt, amelyet egy rövid bemutató követ a szolgáltatásaidról. Vagy szervezz olyan eseményt, amely egy helyi jótékonysági szervezet javára szolgál, ahol a nyár folyamán aláírt új szerződések esetében a bevétel egy részét a kiválasztott szervezet javára fordítják. Az ügyfelek szeretik, ha vásárlásuk egy jó ügyet (is) szolgál. Az eseményt mindenképpen népszerűsítsd a közösségi médiában, e-mailben, hírlevélben, és tegyél fel képeket a rendezvény után.

3. Frissítsd a weboldalad!

Régen volt már, hogy utoljára ránéztél a weboldaladra? Használd ki ezt az időt arra, hogy befektetsz egy weboldal-frissítésbe, amit a közösségi média segítségével népszerűsíthetsz tovább. Ha ötleteket keresel arra vonatkozóan, hogy miként teheted vonzóbbá a weboldalad, akkor mindenképpen olvasd el ezt a blogbejegyzést és ezt.

4. Írj egy nyári témájú blogbejegyzést, hogy növeld a SEO-d!

Miután frissítetted a weboldaladat, írj néhány új blogbejegyzést, melyek a célközönségedet érdekelhetik. A témák lehetnek komolyabbak, szórakoztatóak vagy a kettő kombinációja. Néhány lehetséges téma, amiről írhatsz:

  • Technikai kütyük vagy a legjobb alkalmazások a szórakoztató családi nyaralás megtervezéséhez.
  • Technológiai trendek a produktívabb munkahely megteremtéséhez.
  • Hogyan hozhatsz ki többet a meglévő technológiádból?
  • Tippek az alkalmazottak és a vállalkozás kiberbiztonságának megőrzéséhez

Tegyél közzé egy részletet a blogból a közösségi oldalaidon, majd irányítsd a követőket, olvasókat a weboldaladra, ahol a felhasználók elolvashatják a teljes szöveget. Valamint lehetőségük van arra is, hogy egy kicsit böngésszenek az oldaladon, hogy jobban megismerjék az MSP-k feladatait és előnyeit, és az általad kínált szolgáltatásokat.

5. Indítsd újra az ajánlóprogramod!

Használd ki ezt az üzleti időszakot arra, hogy újra kapcsolatba lépj meglévő ügyfeleiddel, ütemezz be néhány stratégiai üzleti találkozót és végezz felülvizsgálatot. A felülvizsgálatok végén kérj ajánlásokat. Vagy fontold meg egy ajánlóprogram kiépítését (vagy újraindítását). Ajánlj az ügyfeleknek valami ösztönzőt, például három hónapon keresztül 10-15% kedvezményt a havi menedzselt szolgáltatási csomag költségeiből minden olyan új ügyfél után, akit Neked ajánlanak, és aki új szerződést köt. Vagy minden egyes átküldött ajánlásért részt vehetnek egy sorsoláson.

6. Gyűjts magadnak ajánlásokat és pozitív értékeléseket!

Ha már ajánlásokat kérsz, használd ki ezt az időt arra is, ajánlásokat és értékeléseket gyűjtesz a legjobb ügyfeleidtől, amelyeket feltehetsz a weboldaladra. Ösztönözd őket arra, hogy írjanak véleményt a Google Business oldalra, hogy javítsák a rangsorolását más MSP-kkel szemben. Készíts közös fényképeket a csapatoddal és a legjobb ügyfeleiddel, majd tedd közzé a közösségi oldalain. A boldog és elégedett ügyfelekkel készült képek, a pozitív értékelések és a weboldalán jól láthatóan közzétett ügyfél-visszajelzések szuperül segítenek a bizalom kialakításában olyan vállalkozásokkal, amelyek esetleg nem ismernek még Téged.

7. Készíts egy közösségi médiás közzétételi naptárat, amely interaktívan kiemel néhány szórakoztató nyári ünnepet! Hoztunk pár példát:

  • Augusztus 9., a könyvbarátok nemzeti napja: munkatársaiddal adjatok kölcsön az online felületeiken pár könyvet, és ösztönözd a partnereidet ugyanerre.
  • Augusztus 12., Nemzeti bakelitlemez nap: Legyen ez a nap az audiofilok napja, tedd közzé a kedvenc zenéd és mondj hozzá egy storyt.
  • Augusztus 26., a kutyák nemzeti napja. Ha van a csapatodban kutyabarát, esetleg több is, akkor csináljatok egy kutyás sorozatot a közösségi média felületekre. Buzdítsátok ugyanerre a partnereket is.